26 jul 2015

Meeting A Little Piece Of Asia



So this weekend we had Pasar Malam, an Asian market, in our town. It is held ones a year ( I think) and each year I miss out. Not this time haha. This shows how not up-to-date I am on events haha. Luckily the market was still held today, so I decided to go pay it a visit. If been so busy with work lately that I have barely any spare time left in my vacation. The market looked so pretty and cozy. There was music, henna, dancers and of course food! I have to say I'm hooked on Asian food now. It was so yummy. Especially the exotic drinks, omg!.I went with my three little cousin. As they are al aged under ten, people thought that I was their mom.. sigh. Well, if you have to look after three kids, I guess you atomically do look motherly, right? Hope you had a lovely weekend.

Dit weekend was er Pasar Malam, een Aziatisch markt, in Vaassen. Dit was de eerste dat ik de markt heb bezocht. Ik hoorde al jaren over de lekkernijen en klederdracht die daar verkopen. De markt bevond zich in het dorpscentrum. Het was wel nodig dat we in een overdekte ruimte zaten want het was buiten aan het regenen. Sinds gisteren zijn mijn neefjes en nichtje op visite. Zodat ze niet de hele dag binnen, vond ik het leuk om ze mee te nemen. Heel veel mensen dachten ik hun moeder was hahah. Als je op drie kinderen onder de tien moet letten, lijkt iedereen wel moederlijk. Ze hadden ook zeer leuke decoracties voor in huis, alleen heb ik het niet zo met beelden. Het lijkt net alsof die beelden je constant bekijken. Ik laat jullie binnenkort wel zien wat mijn inspiratie is voor mijn kamer in Enschede. Fijne avond allemaal!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten