20 nov 2015

Favorite visitor from Iran

My favorite uncle from Iran came to visit us! Well, technically he's not from Iran but is stationed there for his work. It has been several years that he has lived there. My mom even went to visit him last year. I was so jealous because my cousins were there to and I really wanted to see them. When my mom showed me the photo's she took in Iran I was sooo envious. Iran is a really pretty country. I mean to be honest its not the first country I would put on my bucket list to visit but it seems like a really nice county to visit.

Mijn favoriete oom uit Iran kwam vorige week op visite! Nou, technisch gezien komt hij niet echt uit Iran, maar woont hij daar voor zijn werk. Hij woont er nu al een aantal jaar. En als hij dan toevallig een vergadering ergens in Europa heeft, komt hij ons altijd even bezoeken. Mijn moeder is vorig bij hem op visite geweest in Iran. Ik was zo jaloers omdat mijn neefjes en nichtje er waren en ik hun heel graag had willen zien. Toen mijn moeder foto's liet zien die zij in Iran genomen had was ik zooo jaloers. Iran is echt een heel mooi land. Ik bedoel, laten we eerlijk zijn het is niet het eerste land die ik op mijn bucketlist zou zetten om op vakantie te gaan, maar het lijkt me toch een heel mooi lans


Instead of staying inside of the house like my mom loves to, I dragged them out of the house to at least show him the city centre. Its now sinterklaas season here in the Netherlands. In the picture below you can see my mom and uncle looking at a 'zwarte piet' climbing out of a chimney. I'm going to bed early now as I have to stand all the at the open house of our university. Have lovely evening! x

In plaats van het hele weekende thuis te blijven heb ik mijn moeder en oom het huis uitgesleurd. Ik wilde mijn oom op zijn minst de stad laten zien. Aangezien het weer bijna sinterklaas is, is de winkelcentra helemaal gedecoreerd met cadeaus en zwarte pietjes. Op de foto hieronder zie je mijn moeder en oom kijken naar een levensechte 'zwarte piet' die uit een schoorsteen klimt. Ik duik nu lekker mijn bed. Morgen moet ik de hele dag op de open dag staan van Saxion. Fijne avond! X




Geen opmerkingen:

Een reactie posten