8 aug 2015

PIERCINGS & SUNSHINE


Strolling around in the city, drinking iced caramel machiatto, enjoying the hot weather, and a friend of mine had her ears pierced. I'm really enjoying my days off. Even though it wasn't the first time that I went supporting a friend while having a needle stuck in a body part, it still fascinates me. It looks so damn painful! I'm not scared of needles but this, it's just something else. Would you like to have something else than your ears pierced? She got her ears pierced at knuckledusters and ponys.Next week we are finally going to paint my room in Enschede! Can't wait until the room is finished so I can show you guys. I might do an inspiration post about home decor, so you can see what inspires me. I hope you had a great weekend

Door de stad wandelen, het drinken van ijs karamel machiatto, genieten van het warme weer, en een vriendin van mij heeft haar oren laten piercen. Ook al was het niet de eerste keer dat ik mee ging voor het ondersteunen van een vriendin terwijl ze een naald door een lichaamsdeel steken, fascineert dit mij nog steeds. Het ziet er zo verdomd pijnlijk uit! Ik ben niet bang voor naalden, maar dit, het is gewoon iets anders. Zou jij iets anders dan je oren piercen? Volgende week gaan we eindelijk mijn kamer in Enschede schilderen! Kan niet wachten tot de kamer klaar is, . Ik zou een inspiratie post over home decor te doen, zodat je kunt zien wat mij inspireert.








1 opmerking: