25 sep 2015

Blending with the wall

Untitled

Ohh how nice it was to see the sun after a long time. The days were very gloomy and rainy. The weather was nice and warm that I even ended up taking off my coat. Of course I had to take advantage of  the sun and took these outfit photos. I finally bought some lights at for my house as I said in the previous post. That evening I burned some candles that I got from Ikea aswel. They smell like vanilla ice cream, yum! Ugh, seriously I had the best evening that night. Lights on, candles lit, sitting in my blanket with a good cup of thea and watching Holland next Top Model, yass! I absolutely love the cozy autumn evenings.

Ahh het was zo fijn om even de zon te kunnen zien na zo'n lange tijd. Afgelopen dagen waren ontzettend grauw en regenachtig. Gelukkig was het een paar dagen terug mooi weer en warm dat ik zelfs mijn jas uit kon doen. Natuurlijk moest ik even profiteren van de zon om outfit foto's te maken. . Die avond had het wel regent maar heb ik zo genoten van mijn nieuwe lampen van de Ikea. Daarnaast kon ik het niet laten om kaarsen te halen die naar vanille ijs ruiken, jammie! Het was serieus had ik de beste avond van mijn leven. Lampjes aan, kaarsen aangestoken, opgerold in mijn deken met een grote kop thee kijkend naar Holland Next Top Model, yass! Ik ben helemaal weg van de zulke herfst avonden.
Untitled
Untitled
Vest Zeyrek
Shirt Only
Jeans H&M
Bag Zara
Untitled

1 opmerking: