22 sep 2015

White blouse at Ikea

Untitled

So today I had a relaxing and proactive day at once. Woke up early to go and buy some lights for my room at Ikea. I'm sure I'm not the only one but when I'm in a shop and I don't know whether or not to buy something, I have a lifelong discussion with myself in the store. When I saw these gorgeous table lights I knew I had to get them. But then I saw that they were out of my budget that I had limited myself to. Eventually I ended up buying them anyway haha. I mean it's not that you are going to buy new lights every single time. Might aswel get the one you really like, right. The lights look super cozy at night. I'll post some photo's of that soon. Still need to get some side table though to put them on. I spotted some at Xenos. Tomorrow I'll go check if the size is good or not.

Vandaag had ik een ontspannen en actieve dag tegelijk. Ik ben vroeg opgestaan om tafellampen te halen bij de Ikea. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit doet maar soms als ik iets heel leuk zie en kijk vervolgens naar de prijs, voer ik een hele discussie met mezelf of ik het wel of niet moet halen. Toen ik deze tafellamp zag staan wist het al meteen. Maar toen ik naar het prijskaartje keek was het net buiten het budget die ik voor mezelf bepaald had. Uiteindelijk belandde het toch in mijn winkelwagen haha. Ik bedoel, het is niet dat je elke keer weer een nieuwe lamp gaat. Kun je net zo een kopen waar je echt blij mee bent. De lampen zien er 's avonds zo gezellig uit dat ik serieus nooit mijn kamer meer uit kom. Nee, maar echt zo mooi en gezellig. Moet alleen nog een bijzettafel regelen waar ik ze op kan zetten. Ik zag een hele leuke bij de Xenos. Morgen ga ik kijken of de grootte goed is of niet.
Untitled
Untitled

These white boxes and organizers are everything. I have little storage space here so I have to create some myself. I can store all my schoolwork and bills nicely. The little candleholders aren't from Ikea, but don't they look cute! I've already burnt some lights in there and it looks so warm and pretty when the lights come out. That what I adore about autumn, candles.

Aahh ben helemaal weg van deze opbergdozen van de Ikea. Ik heb weinig opbergruimte hier, dus ik moet er wat van maken. Ik kan hiermee al mijn schoolwerk en rekeningen netjes opbergen hiermee. De kleine kaarshouders zijn niet van Ikea, maar van de Wibra zo leuk! Ik heb al een paar theelichtjes in verbrand en het ziet er zo warm en mooi als er licht van de zijkant komt. Dat is wat ik zo fijn vind aan herfst,  dat je lekker veel kaarsen kunt branden.

Untitled
Untitled
Jeans Only
Blouse Mango
Untitled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten