4 okt 2015

Cozy nights

Untitled
Hi lovelies! I've been really busy these days. It is kind of hard scheduling school and blogging. First off all I have to remember taking my camera with me. Second of all I have to remember to shoot the outfit haha. It has happened quite a lot of times that I remember at the last moment to ask my friend to take outfit photos of me. Anyhow, I've been totally enjoying living on my own now. It such a difference with home, but in a good way. It may sound weird but I actually have a feeling that they are more hours in a day when I'm at my place then when I'm at my parents. I think it's because we spend hours at the dining table. The weather has been so lovely these days. I'm considering taking evening walks. It's nice to be outside and get some fresh air, right? I hope you had a great weekend. x

Hoi! Ik ben de afgelopen dagen erg druk geweest. Het blijft lastig een bloggen en school te combineren. Ten eerste moet ik überhaupt onthouden dat ik mijn camera mee moet nemen. Vervolgens moet ik op tijd vragen om een mijn vriendinnen te vragen een outfit foto te maken. Het is al zo vaak gebeurd dat last minute gebeurd, oeps. Hoe dan ook, ik genieten optimaal van mijn studentenleven. Het klinkt misschien raar, maar ik heb echt het gevoel dat er meer uren in een dag zitten. Ik denk dat het komt omdat we bij mijn ouders uren aan tafel zaten. Afgelopen tijd is zo mooi weer geweest dat ik aan het overwegen ben avondwandelingen te gaan maken. Het is even fijn om 's avonds buiten te zijn en nog wat frisse lucht binnen te krijgen? Ik hoop dat jullie een geweldig weekend hebben gehad. X

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

1 opmerking: