14 sep 2015

Somethings New

Untitled
School life has begun. That means that I really have to schedule my life basically. As a kind born chaotic person I've learned over time how to efficiently use my time. Autumn is soon starting so I want to use that as motivator to take my blog to the next level. By taking my camera everywhere with me and visioning in forehand how I want my outfit posts to look, it will be easier to make blog more often. As I mentioned before, school has started. To be honest, I'm not that kind of person who wears backpacks to school. Yes, I'm that girl who uses a handbag for school. This one from Zara is perfect the perfect size. It's an open bag with a smaller bag whit in. My laptop fits like a glove in there. I also obviously got an agenda. I thought the text on it was cute and positive, plus the vibrant color instantly brings me in a good mood even though what's written in there doesn't haha.

School leven is weer begonnen. Dat betekent dat ik echt mijn leven moet gaan plannen. Als een geboren chaotische persoon, heb ik met de tijd geleerd hoe ik efficiënt gebruik kan maken van mijn tijd. De herfst begint snel dus wil ik deze seizoenswisseling gebruiken als motivator om mijn blog naar een volgend niveau te brengen. Door voortaan altijd mijn camera mee te nemen, van te voren in te beelden hoe ik mijn posts wil hebben, kan dit zorgen meer posts in de toekomst. Dat is in ieder geval mijn doel. Zoals ik eerder al zei, is school weer begonnen. Om eerlijk te zijn, ben ik niet de persoon die een rugzak draagt naar school. Ja, ik ben dat meisje die een handtas gebruikt voor school. Deze van Zara is perfect. Het is een open tas met een kleinere tas erin. Mijn laptop past perfect in het kleinere tasje. Ik heb natuurlijk ook een agenda gehaald. Ik dacht dat de tekst op  de voorkant wel leuk en positief was. Daarnaast brengt de felle mij meteen in een goede stemming, ondanks dat wat erin geschreven staat niet haha.
Untitled Untitled
When I hopped in to the store planning on buying a giftcard for a college, I saw that they had some new Victoria's Secret Body mists.  This time I bought Passion Struck and I've been absolutely obsessed with it! It literally smells like summer-spring in a bottle. Such a fresh, clean, sweet scent. With the whole seventies trend going on in stores, I found this beautiful fringed suède gilet. Can't wait to shoot a post in it!

Toen ik even naar de Etos ging om een cadeaubon voor een collega te halen, zag ik dat ze weer een aantal nieuwe Victoria's Secret Body mists hadden. Dit keer kocht ik Passion Struck en ik ben totaal geobsedeerd met de geur! Het ruikt letterlijk als zomer-voorjaar in een fles. Het is een frisse, schone, zoete geur. Met de hele jaren zeventig trend gaande in de winkels, vond ik deze prachtige gefranjerde suède gilet. Kan niet wachten om een outfit post in het te maken.
Untitled


Untitled

These Desert boots aren't mine but my brothers. It was his birthday a few days ago and I got him these. It's so hard shopping for men. Usually you end up buying something expensive as a watch or a good perfume. But this time I decided to get him shoes. He was really happy with them as it was something different then the usual sneakers he gets. Then I found this adorable makeup bag as Primark. I think I forgot my other one from Yves Rocher at my cousins in Brussel. So I really needed a new one. It was love at first site when I saw Bambi on it. The size is perfect to fit in my bag. What are some cute little things you bought this month? x 

Deze Desert boots zijn niet de mijne, maar van mijn broer. Het was zijn verjaardag een paar dagen geleden. Het is zo moeilijk winkelen voor mannen. Meestal eindig je met het kopen van iets duur zoals een horloge of een goede parfum. Maar deze keer heb ik besloten om voor schoenen te gaan. Hij was erg blij met ze aangezien het iets anders os dan de gebruikelijke sneakers die hij koopt. Ik vond deze schattige make-up tas bij Primark. Ik denk dat mijn andere van Yves Rocher bij mijn nicht in Brussel ben vergeten. Dus even snel een nieuwe halen. Het was liefde op het eerste gezicht toen ik Bambi op de voorzijde zag haha. Het is de perfecte grote voor in een tas. Wat zijn een aantal leuke kleine dingen die je deze maand gekocht? x
Untitled
Untitled

1 opmerking:

  1. You got some cool stuff! love your bag and all the best at school.
    www.effortlesslady.com

    BeantwoordenVerwijderen