18 okt 2015

Classic stripes


Untitled
So I these past months I've never felt more useless haha. Not in a bad way though. Just with school. Now that we almost have exams after this week of holiday I can finally start studying. It might sound like heaven not having a lot of homework for school. But to be honest, I kind like being busy with school. I'm really glad though that I've started Honors Program. I've been selected to organize our exchange trip in a foreign country! I'm really excited. It is definitely something I have never done before but it will be a fun challenge. Hope you had a lovely weekend and enjoy your upcoming week! x

Ik heb mij de afgelopen maanden nog nooit zo nutteloos gevoeld. Vooral met school. Het idee dat je weinig huiswerk hebt en maar een paar dagen in de week naar school hoeft, klinkt leuk. Maar ben eigenlijk super blij dat ik binnenkort weer kan ga leren. Tentamens beginnen al weer snel na de vakantie.Ik ben echt blij dat ik ben begonnen Honours Program. Ik ben gekozen om mee te helpen om een uitwisseling te regelen met een ander land! Heb daar echt super veel zin in. Het is zeker iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan, maar het is een leuke uitdaging. Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebben gehad en geniet van je vakantie. x
stripes2
stripes7
stripes3
stripes4
Blazer A little shop
Shirt Zara
Jeans Only
Shoes Missguided
stripes5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten