10 nov 2015

November days


So I decided for the rest of the month of november to daily blog. I really wanted to be a fashion blog, where I could share my outfits with you. But I it's hard to do that when you don't always have someone to shoot your outfit with. So I decided to switch things up a bit and blog about what I have been up to. It will give me much less pressure to get a 'perfect' post. I mean blogging is suppose to be fun right. And yes I still will be posting outfit related post! I mean those are my favorites anyway haha.

Ik heb besloten om de rest van november dagelijks te gaan bloggen. In eerste instantie wilde ik echt alleen een fashionblog zijn waar ik mijn outfits met jullie kon delen. Maar dat gaat moeilijk als je niet altijd iemand hebt om outfit foto's mee te maken en ik het zelf ook druk heb. Dus besloot ik om de boel om te gooien en meer over mijn alledaagse dingen te bloggen. Dit geeft mij al veel minder druk ome een 'perfecte' post te hebben. Ik bedoel bloggen hoort gewoon leuk te zijn toch. En ik zal nog steeds outfit post uploaden want dat zijn toch wel mijn favoriete post haha. 


I came home from my parents house wearing this really cute jumper from Pull & Bear. I absolutely love this color and material. I kind of felt like wearing it differently so I wore a white blouse from Mango underneath it. It reminded me of a Japanese schoolgirl outfit but with my own little twist. Later that day I went grocery shopping and had to get my sim card reduced in size so it could fit the in the new one. I went from a 4s to a 5s. I still feel like the iPhone 6 is to big. I may change my mind later but I'm really happy with it.

Toen ik gister terug kwam van mijn ouders droeg ik deze super leuke trui van Pull & Bear. Ik wilde de trui even leuker maken door er een witte blouse van de Mango onder te doen. Ik vind het wel een leuke combinatie. Het doet me denken aan Japanse schooluniform. Maar dan met mijn eigen twist er aan. Ik had een waslijst aan dingen die er moesten gebeuren. Boodschappen doen, simkaart laten verkleinen, begroting maken en nog naar een vergadering. Ik ben van een iPhone 4s naar een 5s gegaan. De 6 vind ik toch nog een beetje te groot voor mij. Misschien verander ik later ooit van gedachten maar nu ben ik erg blij met mijn aankopen. Ik dacht dat mijn simkaart niet kleiner kon maar er moest toch een heel stuk van af om in de 5s te passen. Zo blijft er niks meer over. Gelukkig hoef ik het zelf niet te doen want de gaat het helemaal fout.




I'm totally obsessed with these shoes from Mango. I've been eying these kind of loafers/mocassins for a long time. Then I found these babies at the perfect time a while ago. I remember having a hard time finding these kind and now you can get sort a likes everywhere.

Ik ben helemaal weg van deze schoenen van de Mango. Ik was al een tijdje op zoek naar soortgelijke loafers/mocassins. Ik nergens de perfecte paar vinden totdat ik op een dag de Mango in liep en mijn schatjes zag staan. Ja, het was echt een halleluja moment voor mij, met de muziek en spotlights erbij. Deze schoenen zijn vallen zeker niet bij iedereen in de smaak maar ik vind ze echt super!

For dinner I made wraps with Turkish yoghurt, salmon, salad and cucumber. And another one with chicken and tomato aswel. I started by coating each wrap with yoghurt. Then put some pepper, salt garlic powder and olive oil on. Just a little of each. Then I took the rest of the ingredient and putted that on the wraps. Microwave it for 2 min or so, and bon à petit! These are so easy to make and taste delicious.

Als avondeten heb ik wraps gemaakt. Een met zalm en twee met kipfilet. Ik begon eerst met alle wraps op te warmen. Vervolgens heb ik er Turkse yoghurt op gesmeerd met wat peper, zout, knoflookpoeder en olijfolie voor wat smaak. Daarna heb ik er wat kipfilet, tomaat en sla bijgedaan. Op die met zalm heb ik gerookte zalm, komkommer en sla bijgedaan. De wraps zijn super lekker en kost ik was binnen no time klaar.

Later that night I came home from a meeting and still had a little work to for the schooltrip that I'm organizing. I felt like not doing anything really. So I decided to make it cozy in my room. It really helpt a lot as I finished my work quickly. I hope you had a lovely day. x

Na de vergadering, mijn eerste ambassadeurs vergadering btw, was ik super lam. Ik was de hele dag al heen en weer geweest met boodschappen, reizen, noem maar op. Moest ik nog een begroting maken voor onze studiereis. Het moest die avond gebeuren zo dat we zo snel mogelijk het geld kunnen krijgen om de tickets te boeken. Om toch een beetje kracht te krijgen heb ik alle kaarsen aangestoken op mijn kamer om het gezelliger te maken. En ja ik was super snel klaar en kon nog lekker een filmpje kijken. Hoe was jou maandag? x



1 opmerking:

  1. Lovely deco Miss! Thanks for sharing! ;)
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    BeantwoordenVerwijderen