11 nov 2015

United in the same city

So I've changed my room! No just I'm kidding. A dear friend of mine finally moved to Enschede. It's because back at my parents house we live really near each other and now we are reunited again. Even though she lives on the other side of Enschede, it is still only 10 min by bike.Yesterday was such a gloomy and rainy day. I had planned to go to the market to get some fruit en veggies but when I woke up and saw that rain.. I thought nope maybe next week. 

Mijn kamer heeft een make-over gekregen! Nee grapje. Een vriendin van mij is eindelijk verhuisd naar Enschede en de foto hier boven is haar bureaugedeelte. Bij mijn ouders thuis wonen wij best wel dicht bij elkaar en nu zijn we weer in Enschede samen herenigd. We wonen niet eens 10 min fietsen van elkaar. Ik had gepland om vroeg op te staan en vervolgens naar de markt te gaan om groente en fruit te halen. En toen werd ik wakker deed me gordijnen open en zag dat super grijs was en regende.. En toen dacht nee volgende week is er weer markt.


I didn't leave the house until 3:00pm or so. But I have to say it felt good to be productive with blogging again. I spend the whole morning on it and later in the day did some school stuff. I've been feeling quite alive and super energized these days. I think it's because I've been listening to afrobeats lately. The music really brings me in a good mood, as it reminds me of fun times with my cousins. 

Uiteindelijk ben pas rond drie uur uit huis gegaan. Maar ik moet zeggen dat ik mijn ochtend wel lekker productief was. Op een of andere manier houd bloggen mij toch lekker bezig en geïnspireerd om gewoon dingen te gaan doen. De laatste zit ik echt vol met energie mede dankzij de muziek die ik de laatste tijd luister. Dit nummer van Yemi Alade doet mij zo aan mijn familie denken. Krijg er meteen een warm gevoel van.


Top Mango | Cardigan Mango | Jeans Only


Eventually I did go to the supermarket intending to be fruits and veggies but they're much more expensive there. So I ended only buying some grapes, an avocado and breakfast stuff. My my do I love me some muesli and yoghurt, yum!

Uiteindelijk ben ik toch naar de supermarkt gegaan met de bedoeling om groente en fruit te halen. En aangezien de winter nadert, stijgen de prijzen ook.. Wat is het duur vergeleken de markt. Was ik toch maar even naar de markt gegaan haha. Heb alleen wat ontbijt spullen, druiven en een avocado gehaald. 



Later the day I went tho see my friends house. I really love it and it suits her personality so well! I felt super honored when she told me that she used my room as inspiration. She even ended up buying the same couch and some other stuff.

's Middags ben ik naar mijn vriendin haar kamer gegaan. Haar kamer zier er super leuk en past echt super goed bij haar. Voelde me echt ontzettend vereerd toen ze mij vertelde dat ze mij kamer als inspiratie heeft gebruikt. Ze heeft zelfs dezelfde slaapbank gekocht haha.

Her house is definitely more typically student like with all the posters of half naked men on the walls, non matching chairs and plates haha. It has something that character that just tells you that a lot of people have lived in that house and left their little mark. As for dinner we made some burgers! But now I have to get ready to go the even Pursuit of Happiness. More about that tomorrow! x

Haar huis is zeker meer een studentenhuis dan die van mij. Met allerlei half naakte mannen op de muur, slingers tegen het plafond, etc. Ik vind het wel echt een huis dat ook wel bij haar past. Ohh 's avonds hebben we lekker hamburgers gegeten. Ik ga mij nu klaar maken om naar de event Pursuit of Happiness te gaan. Maar daar morgen meer over! x





1 opmerking:

  1. Love this post and that place looks amazing :D Perfect room for us girls
    xoxo
    All the best
    http://cassie2fashion.blogspot.al

    BeantwoordenVerwijderen